Huisreglement Famiflora

Algemene huisregels Famiflora

  • Huisdieren (honden, katten, ...) zijn enkel toegelaten in onze tuin –en decoratie centra indien ze in de winkelwagen blijven, gedragen worden of aan een leiband. Niet dat wij niet van deze dieren houden, maar sommige klanten hebben nu eenmaal schrik voor deze dieren.
  • Voor het maken van opname (foto's, geluidsopname, camera, ...) is er steeds toestemming nodig. Deze toestemming wordt steeds verkregen via de infobalie.
  • Vertegenwoordigers dienen zich aan te melden aan de infobalie. Hun tijdstip van aankomst en weggaan moet steeds genoteerd worden in een agenda.
  • Onze winkels zijn rolstoeltoegankelijk. Mochten er toch onbereikbare plaatsen zijn, gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
  • Famiflora is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen, diefstal of verlies van materiaal en/of persoonlijke bezittingen.

Algemene voorwaarden voor garantie bij Famiflora

Garantie op uw product is enkel mogelijk indien u in het bezit bent van uw aankoopfactuur of kasticket. Wij kunnen hier helaas géén uitzonderingen op toestaan. Het is dus uitermate belangrijk dat u uw aankoopfactuur of kasticket goed bijhoudt.
Schade die u zelf veroorzaakt heeft, valt nooit onder de garantievoorwaarden. Op al onze goederen geldt de standaard fabrieksgarantie.
Zichtbare schade kan onder geen beding onder garantie vallen, ongeacht de oorzaak van deze schade. Indien de serienummers/barcodes verwijderd zijn, vervalt de garantie.

Omwisselen of terugbrengen van goederen:

Hoewel het volgens de wet niet verplicht is, is het bij ons geen probleem!
Binnen de 14 dagen kunt u met uw kassaticket de door u aangekochte en nog niet gebruikte producten in originele verpakking probleemloos ruilen. Levende artikelen (planten, dieren, etc.), vuurwerk en bestelde artikelen worden nooit teruggenomen of omgewisseld. Bij retournering van een product wordt het aankoopbedrag o.v.v. een tegoedbon terugbetaald en dus geen cash geld!

Beschadigde artikelen

Alle aangekochte artikelen dienen zelf door de klant gecontroleerd te worden op beschadigingen en eventuele tekortkomingen. Eventuele claims op beschadigingen / tekortkomingen worden door Famiflora niet gehonoreerd.

Betalingsmiddelen

Alle gekozen goederen dienen direct aan de kassa afgerekend te worden. Hiervoor kunnen volgende betalingsmiddelen gebruikt worden:

  • Cash geld
  • Bancontact
  • Visa
  • Master Card
  • Maestro
  • Ecocheques/ Electronische ecocheques (terugbetaling op Ecocheques niet mogelijk)

Volgende betaalmiddelen worden dus niet aanvaard bij Famiflora

  • Cheque
  • Vreemde valuta (Anders dan euro's)
  • Maaltijdcheques

Indien gewenst kan u een factuur van uw kasticket maken, hiervoor kan u terecht aan onze infobalie.