vragen

 

Heb je een dringende vraag waar je onmiddellijk antwoord op wilt? Dan is er een grote kans dat jouw vraag tussen onze veel gestelde vragen staat. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Klik dan hier Wij proberen jouw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

 

Mag ik mijn hond meenemen naar de winkel?

Jazeker alle viervoeters zijn welkom bij Famiflora. Denk er wel aan om ze aan de lijn te houden of ze een plekje te geven in je winkelkar.

 

Zijn jullie tijdens de feestdagen open?

Natuurlijk zijn wij open tijdens de feestdagen en zondagen behalve op 25 December en 1 Januari.

 

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja, je kan jouw cadeaubon bij ons direct aanschaffen aan de kassa’s. Je kiest het bedrag naar keuze en het kastticket is je garantiebewijs bewaar het dus goed. Het kasticket hoort dan ook aan de ontvanger gegeven te worden. Hij of zij moet deze presenteren tijdens het afrekenen van zijn of haar aankopen.

 

Kan ik bij Famiflora met Eco-cheques betalen?

Wij accepeteren eco-cheques in de winkel behalve bij onze eetgelegenheden (restaurant & snack)

 

Hoe kan ik de klantenkaart van Familfora aanvragen?

Om jouw eigen Famiflora kaart te krijgen moet je onze Famiflora app downloaden via IOs Apple of via de Playstore van Android. Je wordt dan stap voor stap begeleid bij het aanmaken van jouw klantenkaart. Vergeet niet de kaart aan te maken voor jouw winkelbezoek en deze te presenteren aan onze kassamedewerkers zodat de verdiende punten gelijk op de kaart terecht komen.

 

Heb ik internet nodig bij het gebruik van mijn klantenkaart?

Het gaat inderdaad via internet, maar maak je geen zorgen wij hebben een gratis wifi hotspot waar je makkelijk op kan.

 

Ik ben mijn klantenkaart vergeten te presenteren bij de kassa’s hoe kan ik de verloren punten op mijn klantekaart laten zetten?

Onze kassamedewerkers zullen je er zeker aan helpen herrinneren om de klantekaart te presenteren voor het betalen. Als je toch je kaart vergeten bent, dan kunnen wij deze  helaas niet later toevoegen en zijn deze voor goed verloren.

 

Leveren jullie ook aan huis?

Wij kunnen inderdaad je artikelen aan huis leveren. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

 

Kan ik bij jullie mijn planten in een groot aantal bestellen?

Alles is mogelijk bij Famiflora. Klik hier om een bestelling te plaatsen. Wij zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een offerte toe te sturen. Als je akkoord gaat met onze offerte dan moet je eerst bij Famiflora langs komen om een voorschot te betalen dat gelijk staat aan 1/3 van de totaal prijs van je aankopen. Dit telt voor alle aankopen behalve voor de tuinhuizen en serres die kan je op onze webshop bestellen.

 

Ik wil graag bloemstukken/boeketten bestellen hoe kan ik dat doen?

Je kan een mail sturen naar [email protected] en onze bloemisten zulllen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

 

Geven jullie garantie op de aankoop van een dier?

Helaas geven wij geen garantie op levende dieren.

 

Hoe kan ik jullie promoties ontvangen?

Wil jij als een van de eerste op de hoogte zijn van onze promoties? Klik dan snel hier en schrijf je nu in om onze promoties in je mailbox te ontvangen.

 

Kunnen jullie ook Famiflora’s seizoenscatalogus aan huis sturen?

Famiflora staat bekend als een milieuvriendelijk bedrijf dus zou het jammer zijn om extra papier af te drukken. Maar wees niet getreurd we hebben wel een digitale versie voor je!